loading...
کار و مهاجرت به کانادا
کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 35 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

همین چند روز قبل بود که منیتوبا پذیرش جدیدی را برگزار کرده و از طریق مسیر مهاجرتی اسکیل ورکر خارجی برای متقاضیانی دعوتنامه صادر نمود؛ حالا در جدیدترین پذیرشی که در تاریخ ۲۱ فوریه برگزار شد برای ۳۳۸ متقاضی دعوتنامه صادر نموده است. در بین این متقاضیان اکسپرس اینتری خوش اقبال، متقاضیانی حضور داشتند که در دسته ی اسکیل ورکر خارجی قرار داشتند. با این حساب، تعداد متقاضیانی که از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا طی سال جاری برای آنها دعوتنامه صادر شده است مجموعا به ۱۸۶۴ می رسد.

منیتوبا دومین پذیرش کارگر ماهر خارجی را برگزار کردسیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان منیتوبا در نظر گرفته شوند باید ابتدا به طور جداگانه تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کنند. آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که توصیه نامه دریافت می کنند و برای انتخاب استانی شدن تقاضا ارائه می کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی در مجموع امتیازات اکسپرس انتری دریافت
می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا – MPNP – اعلام کرده است که متقاضیان اکسپرس انتری که در پذیرش ۲۱ فوریه برای آنها دعوتنامه صادر شده حد اقل ۵۶۶ امتیاز در این شبکه داشته اند و دارای شرایط و معیارهای زیر نیز بوده اند:‌

  • اکسپرس انتری معتبر و کد راستی آزمایی جویای کار -- ID
  • حد اقل شش ماه سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز استان منیتوبا

متقاضیان دسته ی کارگر ماهر خارجی دارای شرایط زیر بودند:

  • یکی از اعضای خانواده درجه یک آنها در منیتوبا ساکن است و یا در این استان قبلا تحصیل کرده اند،
  • در یکی از حرفه هایی که در فهرست مشاغل مورد نیاز منیتوبا اعلام شده اند حداقل شش ماه سابقه کار دارند،
  • نمره زبان آنها حد اقل CLB/NCLC 5 مگر اینکه سابقه کار آنها در شغلی است که نیازمند پروانه و مجوز است که در آن صورت باید حد اقل نمره زبانشان CLB/NCLC is 7 باشد.

منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترين هزينه، اقامت دائم کانادا از طريق سرمايه گذاري، اقامت دائم کانادا از طريق تحصيل، اقامت دائم کانادا از طريق کار، اقامت دائم کانادا از طريق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طريق تخصص، اقامت دائم کانادا ويژه ي هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طريق خوداشتغالي، مهاجرت به کانادا از طريق سرمايه گذاري، مهاجرت به کانادا از طريق خريد ملک، مهاجرت به کانادا از طريق تحصيل، مهاجرت به کانادا از طريق تخصص، مهاجرت به کانادا از طريق کار، اقامت کانادا ويژه ي هنرمندان، اقامت کانادا از طريق کار، اقامت کانادا از طريق خريد سهام، اقامت کانادا از طريق تولد فرزند، اقامت کانادا از طريق سرمايه گذاري، اقامت کانادا از طريق خريد ملک

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 56 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

یکی از قضات دیوان عالی کبک رای خود را در مورد تصمیم دولت استانی کبک برای تعلیق ۱۸۰۰۰ درخواست مهاجرت صادر کرده و به این استان دستور داده است که به این درخواست ها رسیدگی کند و آنها را رد نکند. این قاضی که Frédéric Bachand نام دارد در پاسخ به گروهی از وکلای مهاجرت کبک که این تصمیم دولت کبک را تصمیمی کاملا غیرقانونی و دارای عواقب ویران کننده برای متقاضیان مهاجرت خوانده بودند، حکم منع موقت ۱۰ روزه صادر کرده است.

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 34 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

استان پرینس ادوارد آیلند در پذیرشی که در تاریخ ۲۱ فوریه برگزار شد از ۱۰۰ متقاضی مهاجرت کاری دعوت کرد برای انتخاب استاتی شدن به منظور اقامت دائم تقاضا ارائه کنند. این تعداد بیش از دو برابر تعدادی است که در پذیرش ماه ژانویه صادر شده است. از این تعداد دعوتنامه، ۱۷۰ متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و تاثیر بازار کار (Labour Impact) حضور داشتند. البته برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد ایلند – PEI PNP – مشخصا اعلام نکرده است که از چه تعداد متقاضی اکسپرس اینتری در این پذیرش دعوت کرده است.  

همچنین، برای ۲۹ متقاضی کارآفرین هم از طریق مسیر مهاجرتی ویزای کار (Work Permit Stream) این استان دعوتنامه صادر شده است. برنامه مهاجرتی استان پرینس ادوارد آیلند بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان های کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند. همچنین، برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند دارای یک دسته اکسپرس انتری است که با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 22 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

مدت مدیدی است که کبک به داشتن یکی از سنگین ترین مالیات ها نه تنها در کانادا بلکه در کل آمریکای شمالی مشهور است.

محافظه کاران در کانادا و ایالات متحده با نگرانی به وضع مالیاتی کبک اشاره می کنند و مدعی هستند که منافع اجتماعی گسترده ارائه شده در کبک، ارزش این مالیات های سنگین را ندارند.

اخیرا این دیدگاه بر سیاست های استانی کبک سایه افکنده است. نخست وزیر راستگرا François Legault، حتی قول داده است که بوروکراسی استانی را کاهش دهد تا کمی از بار مالیاتی کاسته شود. اگرچه بسیاری از ساکنان کبک از کمک به قدرتمند ساختن خدمات عمومی استان خود خوشحال و راضی هستند، اما طبق TVA، گزارش جدیدی از سازمان مالیاتی کبک؛ دیدگاه جدیدی از جانب مردم در مورد سنگینی مالیات در کبک ارائه شده است.

دلار کانادا

این گزارش بیان می کند که جمعیت کبک یکی از بیشترین مالیات دهندگان در کل دنیا می باشند در حالی که تولید ناخالص داخلی (GDP) این استان رتبه پانزدهم در سطح جهان را دارد.
این خبر مطمئنا بحث های موجود پیرامون شایستگی سیستم مالیاتی استانی را تشدید خواهد کرد.

این رده بندی مایه افتخار برخی و موجب شرمساری عده ای دیگر خواهد بود. این گزارش همچنین به احتمال زیاد دستاویزی برای دیگر سیاستمداران کانادایی و دولت های استانی خواهد بود که از سیستم درآمد کبک ابراز نارضایتی کرده بودند.

مزایا و معایب دریافت مالیات های سنگین و نحوه هزینه کردن این مالیات ها توسط دولت، مطمئنا به یکی از موضوعات اصلی چالش برانگیز در انتخابات آینده کانادا تبدیل خواهد شد. برای مثال، دولت لیبرال فدرال قصد دارد برای جبران کسری بودجه، یک مالیات بر روی مواد آلاینده مانند بنزین اعمال کند که با انتقادات گسترده ای مواجه شده است و مثل همیشه، اخذ مالیات های سنگین در کبک نقش مهمی در چنین بحث هایی ایفا خواهد کرد.


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترين هزينه، اقامت دائم کانادا از طريق سرمايه گذاري، اقامت دائم کانادا از طريق تحصيل، اقامت دائم کانادا از طريق کار، اقامت دائم کانادا از طريق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طريق تخصص، اقامت دائم کانادا ويژه ي هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طريق خوداشتغالي، مهاجرت به کانادا از طريق سرمايه گذاري، مهاجرت به کانادا از طريق خريد ملک، مهاجرت به کانادا از طريق تحصيل، مهاجرت به کانادا از طريق تخصص، مهاجرت به کانادا از طريق کار، اقامت کانادا ويژه ي هنرمندان، اقامت کانادا از طريق کار، اقامت کانادا از طريق خريد سهام، اقامت کانادا از طريق تولد فرزند، اقامت کانادا از طريق سرمايه گذاري، اقامت کانادا از طريق خريد ملک

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 26 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

خبر خوب برای علاقه مندان به مهاجرت کاری به کانادا! در جدیدترین خبرهای به دست آمده، متقاضیان مهاجرت کاری به عنوان مددکار و پرستار خانگی به زودی به دو پایلوت مهاجرتی جدید پنج ساله ای دسترسی خواهند داشت که جایگزین پایلوت های در حال انقضای قبلی می شوند. این دو پایلوت جدید به مددکاران و پرستاران خانگی اجازه می دهند تا همراه با اعضای خانواده شان به کانادا بیایند و مسیر را برای دریافت اقامت دائم آنها هموار می کنند.

همچنین، احمد حسین وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا دیروز اعلام کرده که مددکاران می توانند به زودی شغل خود را عوض کنند و موانع پیوستن اعضای خانواده به آنها بر داشته خواهد شد. به موجب این دو پایلوت، متقاضیان قبل از شروع کار در کانادا جهت دارا بودن معیارها و شرایط ارزیابی می شوند. به محض اینکه به آنها ویزای کار داده شد و دو سال سابقه کار هم داشتند به مسیر مستقیمی جهت دریافت اقامت دائم کانادا دسترسی خواهند داشت.

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 30 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

شرایط پذیریش مدارس کانادا 2019

 

متقاضیان می توانند از مقطع قبل از دبستان تا دبیرستان برای مدارس کانادا درخواست بدهند و در نهایت دیپلم کانادا را دریافت کنند . ادارات آموزشی هر استان برنامه مشخصی برای دانش آموزان خارجی متقاضی دارند و مدارس مشخصی در هر استان برای این منظور با کادر آموزش دیده مهیا شده است.

سیستم انتخابی مدارس بر اساس سن متقاضی است بدین صورت که فرد از 5 سال تا 18 سال می تواند در این مدارس ثبت نام کند. شرط زبان در بیشتر این مدارس برای دانش آموزان ایرانی قرار داده نشده است و پیش نیاز های هر متقاضی بر اساس سطح زبان در طول تحصیل ارایه می شود.

متقاضیان می توانند از مقطع قبل از دبستان تا دبیرستان برای مدارس کانادا درخواست بدهند و در نهایت دیپلم کانادا را دریافت کنند. ادارات آموزشی هر استان برنامه مشخصی برای دانش آموزان خارجی متقاضی دارند و مدارس مشخصی در هر استان برای این منظور با کادر آموزش دیده مهیا شده است.

سیستم انتخابی مدارس بر اساس سن متقاضی است بدین صورت که فرد از 5 سال تا 18 سال می تواند در این مدارس ثبت نام کند. شرط زبان در بیشتر این مدارس برای دانش آموزان ایرانی قرار داده نشده است و پیش نیاز های هر متقاضی بر اساس سطح زبان در طول تحصیل ارایه می شود.

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 25 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

اقامت دائم مددکاران و پرستاران خانگی

از ۴ مارس ۲۰۱۹ تا ۴ جولای ۲۰۱۹ پرستاران و مددکاران خارجی که پس از ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ وارد کانادا شده اند و واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا نبوده اند، شانس دیگری خواهند داشت.

 اقامت دائم مددکاران و پرستاران خانگی

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 25 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

آلبرتایی ها بهار سال جاری در انتخابات شرکت خواهند کرد تا دولت جدید این استان را انتخاب کنند. نظرسنجی هایی که انجام شده حاکی از آن است که حزب محافظه کار متحد – United Conservative Party  (که به اختصار UCP خوانده می شود) تا کنون دست بالا را داشته و احتمالا پیروز این میدان خواهد بود.

استان آلبرتا

کاریابی بین المللی کاپیرا بازدید : 20 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (0)

هزینه های زندگی جوانان در شهر تورنتو در سال 2019

 

هنگامی که صحبت از زندگی در تورنتو می شود، افرادی که در این شهر زندگی نمی کنند از ساکنان تورنتو سوال می کنند که چگونه می توانیم هزینه های زندگی در چنین شهر گرانی را تامین کنیم؟

زندگی در تورنتو نه فقط به خاطر هزینه های خورد و خوراک هفتگی، بلکه به دلیل افزایش سال به سال قیمت مسکن و هزینه های زندگی در این شهر، بسیار پر هزینه است. به ویژه اگر شما یک جوان مجرد باشید که به تنهایی زندگی می کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 1,031
  • بازدید کلی : 4,643